JLM Diesel DPF Cleaning Toolkit obsahuje:
- stříkací pistol na stlačený vzduch s vestavěným tlakovým regulátorem,
- pružnou a průhlednou hadici s délkou 1,5 m,
- kuželovou rozprašovací dýzu.
Nádrž postřikovače má speciální povlak, protože čisticí kapaliny jsou korozivní. Bez nátěru by kapaliny v nádrži rozprašovače mohli poškodit vnitřní stranu a znečistit filtry pevných částic. Flexibilní hadicí s kuželovitými rozprašovacími dýzami může nástroj na čištění vozidel JLM Diesel DPF čistit filtr částic většiny automobilových značek a modelů bez ohledu na umístnění filtru.
Informace o produktu
Když je filtr pevných částic úplně ucpaný, musí se často úplně vyměnit. V závislosti na automobilové značce a modelu může nový filtr pevných částic včetně demontáže a montáže vyjít až na 25 000 Kč a v některých případech až 120 000 Kč.
Čištění a obnova filtrů pevných částic pomocí kapaliny JLM Cleaning & Flush je mnohem úspornější, než výměna kompletního DPF filtru. Kompletní čištění filtru v servisu trvá cca 1 hodinu, aniž by se filtr musel demontovat.
Saze a nečistoty z vypáleného motorového oleje se nahromadí ve filtru pevných částic v důsledku neúplné regenerace. Čisticí a proplachovací kapalina JLM Diesel DPF Cleaning & Flush Fluidpack obsahuje vysoce koncentrovaný čisticí prostředek a účinnou proplachovací kapalinu. První kapalinou je silný předběžný čisticí prostředek, který předzpracovává a uvolňuje saze a mastnotu ve filtru pevných částic.
Po uvolnění nečistot ve filtru pevných částic je potřeba filtr propláchnout od nečistot, dokud nebude důkladně vyčištěný. Tím se rozptýlí nečistoty a saze v celém filtru pevných částic a jednotlivé shluky nečistot se od sebe oddělí. Díky tomu se DPF filtr po spuštění nucené regenerace důkladně vyčistí.
Výhody
- Čistí a obnovuje ucpané filtry pevných častíc (DPF/FAP).
- Cenově výhodné řešení problémů s filtrem DPF.
- Účinné vyčištění DPF filtru bez nutnosti demontáže.
- Vhodný téměř pro všechny značky a modely automobilů.
- Také rozpouští nevyhořelé zbytky oleje.
- Nepoškozuje filtr pevných částic a ostatní části systému.
Návod na aplikaci JLM DPF Cleaning & Flush Fluidpack
- Zahřejte motor na provozní teplotu a potom ho vypněte. Naplňte nádrž aplikátoru 500 mililitry vysoce koncentrované čisticí kapaliny JLM DPF. Připojte stříkací pistol ke stlačenému vzduchu; vestavěný regulátor tlaku automaticky reguluje tlak na maximálně 5 barů.
- Připojte konickou rozprašovací trysku ke gumové hadici na předním snímači tlaku na filtru pevných částic. Postupně stříkejte čisticí kapalinu přes hadici do filtru pevných částic v průběhu přibližně jedné minuty. Udělejte to rovnoměrně a ujistěte se, že tekutina neteče zpět do nádrže rozprašovače. Ujistěte se, že kapalina neteče na povrch motoru, který je horký.
- Nechejte kapalinu působit v DPF filtru dvě nebo tři minuty. Umístěte odpadovou nádobu na kapaliny pod výfukovou soustavu. Spusťte motor na dvě až tři minuty v rozmezí 2000 až 3000 otáček. Je pravděpodobné, že z výfuku bude vycházet pěna. Vypněte motor.
- Naplňte nádrž s kapalinou JLM Diesel DPF flush (1,5 l). Spusťte motor a připojte konickou rozprašovací trysku ke gumové hadici na předním snímači tlaku na filtru pevných částic. Spusťte motor ještě jednou na dvě až tři minuty v rozmezí 2000 až 3000 otáček. Teď postupně rozstřikujte všechnu proplachovací kapalinu přes DPF filtr.
Je důležité vypotřebovat celý jeden a půl litru proplachovací kapaliny, abyste zaručili požadovaný efekt. Po vyčištění důkladně vysušte senzorovou hadici. Pokud to neuděláte, může to nepříznivě ovlivnit měření hodnot elektronickou řídicí jednotkou vozidla a způsobit poruchy.
- Pro úplnou a dokonalou regeneraci nyní do palivové nádrže přidejte JLM Diesel Particulate Filter Cleaner 375 ml. Spusťte proces nucené regenerace filtru pevných znečisťujících látek pomocí diagnostického zařízení a elektronické řídicí jednotky vozidla nebo se přibližně 20 minut projeďte po dálnici. Postupujte podle pokynů příslušného výrobce vozidla. Čisticí nástroj JLM Diesel DPF Cleaning Toolkit po použití důkladně vyčistěte.
Pokud je filtr pevných částic stále ucpaný i po ošetření pomocí čisticího a proplachovacího média JLM, bude potřebné ho vyměnit.
Doporučujeme, abyste JLM Diesel DPF ReGen Plus pravidelně přidávali do plné palivové nádrže a tak DPF filtr co nejlépe udržovali v dobré kondici a zaručili co nejdelší životnost po vyčištění. V extrémních případech a hned po rozsvícení oranžové kontrolky DPF filtru doporučujeme do paliva přidat čisticí prostředek JLM Diesel Particulate Filter Cleaner 375 ml.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.