Doprava zdarma
Kód: J02280 | Značka: JLM

JLM Intake Diesel Extreme Clean – sada pro chemickou dekarbonizaci motoru

6 975 Kč
Skladem (2 ks)
Čistí sání, spalovací komory, sací ventily, vstřikovače paliva a turbo. Čistí motory bez turba. JLM extrémní čistič sání je jedinečný a vysoce účinný produkt, který důkladně a precizně čistí a dekarbonizuje. Tento produkt je jedinečný, protože je mnohem účinnější než aditiva přidávané do nádrže.
Můžeme doručit do:
2.5.2024
Kategorie: Čistení Turba, EGR ventilů a sání
Hmotnost: 1 kg
Doprava zdarma nad 1750
Staň se partnerem JLM
Často kladené otázky

 

Chceme vám pomoci ušetřit náklady. Proto jsme u této profesionální sady stanovili velkoobchodní cenu pro všechny. Profesionální dekarbonizaci nyní zvládne i zručný autičkár ve své dílně. Rádi vám poradíme a pomůžeme. Neváhejte nás kontaktovat emailem nebo telefonicky.
 
Princip čistění
Přeš sací potrubí se do motoru vstřikuje chemie, která postupně rozkládá karbon na jemné částice, které se výfukem dostávají ven z motoru. Z tlakové nádoby se dvousložková chemie přesně dávkuje do sání před škrticí klapku. Celý proces čištění trvá max 2 hodiny, aniž by bylo nutná demontáž motoru.
 
Balení obsahuje
Tlaková nádoba 1x
Hadice pro připojení k saní 1x
Difúzní plastový disk ve dvou velkostech 1x
Dvousložková chemie 375 ml + 500 ml 1x (sada na jedno čistění)
 
Upozornění
Pro každé další čistění motoru je třeba zakoupit chemii na dekarbonizaci  JLM Diesel Intake Extreme Clean Fluid Pack – dekarbonizační chemie.
 
Co je karbon v motoru?
Neefektivním spalováním paliva vzniká karbon, který zanáší motor. Karbon je černý uhlíkový povlak, který se usazuje na komponentech motoru, jako jsou stěny spalovací komory, ventily, EGR, turbo a další. 
 
Jak se projevuje zanesení motorových častí karbonem?
- ztráta výkonu
- zvýšení emisí včetně kouře
- zvýšení spotřeby paliva
- zvýšená hlučnost motoru
- nerovnoměrný běh motoru, kolísaní otáček
- v extrémních případěch to může vést k poškození motoru
 
Co je dekarbonizace motoru?
Čistění vnitřku motoru, odkarbonovaní, nebo nejčastěji používaný termín dekarbonizace, je odstranění nánosů karbonu z vnitřních součastí motoru. Nejkritičtějšími a nejvíce znečistěnými bývají následující komponenty: EGR ventil, systém saní vzduchu, turbo, ventily, sedla ventilů, spalovací komora, písty.
 
Jak funguje dekarbonizační chemie JLM Extreme clean?
Vzhledem k delší době působení aditiva (přibližně 90 minut při volnoběžných otáčkách), které se dávkuje do sacího traktu, dochází k rozpouštění karbonu na kal a jemné částice.  Proudění vzduchu v sání zajišťuje dostatečné rozptýlení čisticího aditiva. Souvisí to s difúzním efektem díky difúznímu disku, který je součástí balení. Celá dekarbonizace motoru probíhá při provozní teplotě motoru a při volnoběžných otáčkách.
 
V porovnaní s ostatními produkty dostupnými na trhu, které pracují s jednou chemií na čistění, je čistění JLM mnohem důkladnější, protože je dvoustupňové -  používá dvě chemie STEP1 a STEP2. Čistění se provádí dvěma samostatnými procesy, a to čistění a proplach. To se ukazuje jako nejefektivnější a nejúčinnější proces dekarbonizace a čistění. Tento proces zároveň zajišťuje, že celý systém zůstane déle čistý, protože byl důkladně a účinne detoxikován.
 
Výhoda ve srovnání s vodíkovou HHO dekarbonizací
Aditiva a složky v čistící a proplachovací kapalině jsou odolné vůči vysokým teplotám, takže se během spalovacího cyklu ve válcích nepálí a pokračují v čištění EGR, turbo a výfuku i spálení. V případě vodíkového čištění HHO se vodík po procesu spalovaní mění na vodní páru, která již nemá čistící efekt. Proto je chemické čištění efektivnější a účinněji čistí turbo, výfukový systém a celý systém recyklace výfukových plynů – EGR.
 
Díky dekarbonizaci pomocí přípravku JLM Extreme Cleaner je obnoveno proudění vzduchu v sání, který motor potřebuje k dosažení potřebného výkonu. A nejedná se pouze o teoretický předpoklad, ale o reálné, vyzkoušené čištění a dekarbonizaci přes sání pomocí produktu JLM, po kterém měly dekarbonizovaná auta stejný výkon jako když byla zcela nové. 
 
  Způsob aplikace a čištění
- odpojí se hadice přeplňování za mezichladičem/intercoolerem
- motor musí běžet na volnoběh
- disk přiložíme k otvoru. Disk s difuzním otvorem sám podtlakově drží při nastartovaném motoru
- tlaková nádoba se napojí na stlačený vzduch
- do sání se aplikuje celý objem 375 ml čisticí kapaliny JLM
- poté aplikujte 500 ml proplachovací kapaliny do sání
- celý proces dekarbonizace trvá přibližně 90 minut
 
Přesný postup si můžete prohlédnout na tomto instruktážním videu.
 
Vlastnosti
- Inovativní dvojstupňové čištění s maximální účinností.
- Efektivně čistí sání, spalovací komory, ventily, vstřikovače a turbo.
- Unikátní, vysoce účinný a tepelně odolný čisticí roztok pro turba s variabilní geometrií.
- Obnovuje výkon motoru, optimalizuje spotřebu paliva, volnoběh a startování.
- Monitorovaný dávkovací systém dávkuje čisticí chemii tak, aby nedocházelo ke klepání motoru.
- Prodlužuje životnost drahých komponentů jako DPF a katalyzátor.
- Snižuje škodlivé emise a škodlivé výfukové plyny
- Vhodné pro všechny motory s turbem nebo bez turba. Nepoškozuje katalyzátor a filtr pevných částic.
- Ani jedna ze dvou složek, čisticí a proplachovací směs, není definovaná jako nebezpečná kapalina.
Doporučené čištění 1x ročně nebo každých 20 tisíc km

 

Instruktážní video dekarbonizace motoru 
 
Test výkonu po odkarbonovaní motoru pomocí JLM Diesel Intake Extreme Clean
 
 
Postup čištení - EN
 

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole: