Jak použít jednotlivé produkty?
Zvýšenou kouřivost naftových motorů často způsobuje zanesené sání, EGR, turbo, zvýšená spotřeba oleje, případně zanesené naftové vstřikovače.
1) Před emisním testem proto doporučujeme vyměnit olej s proplachem JLM Engine Oil Flush. Tento produkt dokáže uvolnit zapečené pístní kroužky a odstranit nečistoty a kaly v olejových kanálech.
2) Pokud dochází ke zvýšené spotřebě oleje, do nové olejové náplně přidejte JLM Stop Smoke, který dokáže utěsnit vůle vzniklé opotřebením a snížit tak spalování oleje.
3) JLM Diesel Extreme Clean přidejte do cca 40 až 50 l nafty a svižnější jízdou najezděte aspoň 100 km. Tento produkt velmi účinně čistí naftové vstřikovače, spalovací komoru, ale právě díky vyšším otáčkám při svižnější jízdě dokáže účinně vyčistit i turbo a výfukové potrubí. Reálné testy s přípravkem JLM Extreme Clean prokázali snížení kouřivosti u Škody Octavie 1.9 TDI 2003 z 1,13 na 0,7.
Upozorněni a doporučení
Samozřejmou podmínkou úspěšného emisního testu je správná funkčnost systémů jako turbo, vstřikovače, váha vzduchu, diferenciální snímače tlaku, DPF atd. Tyto systémy doporučujeme před emisním testem nechat překontrolovat v ověřeném servisu včetně těsnosti výfukového potrubí.
Sada obsahuje
1x JLM Diesel Extreme Clean - Účinný čistič palivového systému
1x JLM Engine Oil Flush Profi 250ml - dekarbonizace olejové náplně
1x JLM Stop Smoke Profi 250ml - utěsnění vůlí v motoru
1x JLM Engine Oil Flush Profi 250ml - dekarbonizace olejové náplně
1x JLM Stop Smoke Profi 250ml - utěsnění vůlí v motoru
Sleva 16% v porovnání s nákupem produktů jednotlivo.
4,0
3 hodnocení
Přidat hodnocení
5
4
3
2
1
2
JS
Josef Storzer
Použil jsem sadu dle návodu a po vyjetí půl nádrže se emise nezměnily, kouřivost 1,54, po použití sady 1,52.
5
IJ
Ing. Pavel Janda
Vypadá to, že funguje. Při studeném startu jsem měl bílý kouř z výfuku. Po vyjetí půlky nádrže je startování čisté.
5
DD
Drahomíra Doulová
Spokojenost, emise se snížily.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.