Kód: J02710 | Značka: JLM

JLM Air Intake & EGR Cleaner 500ml - čistič sání a EGR

336 Kč
Skladem (>5 ks)

JLM čistič sání a EGR  je navržený tak, aby preventivně chránil systém recirkulace výfukových plynů (EGR) před zanesením karbonovými usazeninami, lepy a laky. Velmi efektivně čistí sání a EGR od karbonu a jiných usazenin.

Můžeme doručit do:
13.11.2024
Kategorie: Čistení Turba, EGR ventilů a sání
Hmotnost: 0.6 kg
Doprava zdarma nad 1750
Staň se partnerem JLM
Často kladené otázky
JLM čistič sání a čistič EGR čistí a chrání součásti nasávacího systému jako sací potrubí, EGR ventil a nasávací ventily, které jsou zanesené výfukovými plyny formou sazí a jiných usazenin. JLM čistič sání a čistič EGR řeší problémy s kolísajícími otáčkami při volnoběhu.
  
Vlastnosti
- Rychle čistí systém recyklace výfukových plynů EGR.
- Optimalizuje přísun nasávaného vzduchu do motoru.
- Zlepšuje výkon a akceleraci motoru.
- Redukuje výfukové plyny.
- Rozpouští rez, špínu a usazené saze.
- Upravuje kolísání otáček motoru při volnoběhu.
 
Návod na aplikaci
1. Zahřejte motor.
2. Odstraňte flexibilní hadici v systému nasávání vzduchu. Umístění hadice závisí na tom, co se bude čistit:
- nachází se mezi turbodmychadlem / mezichladičem a sacím potrubím (čištění sběrače nasávání vzduchu a přívodových ventilů)
- před turbodmychadlem (čištění systému nasávání vzduchu před turbokompresorem)
- před EGR ventilem (čištění EGR ventilu) podle toho, který díl chcete čistit
 
Důležité:
- Nestříkejte přímo přes mezichladič.
- Při aplikaci čisticího prostředku JLM EGR může dojít ke zvýšení nebo snížení otáček motoru a může dojít ke srážení naftového motoru. Je to způsobené přidáním kapaliny a změnou poměru vzduch/palivo.
 
3. Spusťte motor a nechte ho běžet na volnoběhu.
4. Výrobek rozstřikujte do sacího potrubí v krátkých intervalech 1 až 2 sekund. Po každém rozprašování se otáčky motoru můžou zvýšit nebo snížit; počkejte, až se otáčky motoru znovu stabilizují.
5. Pokud během aplikace klesnou otáčky motoru, je potřebné je zvýšit, aby se zabránilo zastavení motoru (až přibližně 2000 otáček za minutu).
6. Pokud v průběhu aplikace otáčky motoru stoupají nebo se objeví klepání motoru, nechejte motor během provozu na volnoběhu. Nepřidávejte!
7. U některých vozidel je aplikace jednodušší při použití dodatečné prodlužovací trubice.
8. Pokračujte, dokud se nespotřebuje polovina produktu.
9. Nechejte motor běžet na volnoběh 2 minuty.
10. Zastavte motor a znovu připojte přívodní hadici vzduchu.
11. Spusťte motor a zvyšte otáčky motoru přibližně 5 až 10 krát; nepřekračujte 2500 otáček za minutu nebo se autem projeďte 3 až 5 km, abyste pomohli uvolnit všechen uhlík v systému.
12. Před vypnutím motoru ho nechejte po dobu aspoň jedné minuty opět běžet na volnoběh.
 
UPOZORNĚNÍ: NESTŘÍKEJTE PŘÍMO DO TURBA A INTERCOOLERU
 
 
 

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole: