Novinka
Kód: J02380 | Značka: JLM

JLM Diesel Turbo Cleaner 500ml - čistič turba

565 Kč
Skladem (>5 ks)

JLM Turbo Cleaner je jedním z nejlepších přípravků na čištění turba dostupných na současném trhu. Použití je ekonomické a extrémně jednoduché. Tato přísada do nafty velmi efektivně odstraňuje nečistoty a saze v turbu a zabraňuje jejich dalšímu hromadění. Pomáhá prodlužovat životnost turba s variabilní geometrií. Je vhodná i pro motory s filtrem pevných částic.

Můžeme doručit do:
12.10.2022
Kategorie: Čistení Turba, EGR ventilů a sání
Hmotnost: 0.6 kg
Pokud často jezdíte krátké vzdálenosti nebo často stojíte v dopravních zácpách, turbo není zatěžované a nedokáže se dostatečně „vypálit“. To se může projevit v průběhu času. Kvůli nečistotám a sazím může být turbo úplně znečištěné. Pokud je turbo zanesené nečistotami, existuje riziko opotřebování a navíc se může turbínové kolo VGT (turbo kompresor s proměnnou geometrií) zadřít. Lopatky turba se už nemůžou správně otáčet a turbo nefunguje správně, je hlučné a časem je potřebná jeho výměna nebo repase. Výměna je velmi nákladná a často dokonce zbytečná. Důkladné čištění turba – bez demontáže, je nejhospodárnějším a logickým dalším krokem.
 
Řešením pro vyčištění turba a rovněž pro prevenci před zanesením je použít přípravek JLM Turbo Cleaner. Tento ověřený produkt funguje jednoduše a účinně. JLM Turbo Cleaner byl vyvinutý s cílem obnovit výkon motoru, snížit emise sazí a je vhodný pro všechny dieselové motory. Stačí přidat JLM Turbo Cleaner do palivové nádrže a vyjezdit nádrž.
 
Výhody
- Čistí turbo od nečistot a sazí (soot).
- Prodlužuje životnost turba.
- Čistí VGT turbo s variabilní geometrií.
- Obnovuje výkon motoru.
- Vhodné pro všechny naftové motory i s DPF filtrem.
- Vhodné i pro BIO naftu.
 
 
Použití
Přidejte celý objem (500 ml) plechovky na maximálně 70 litrů.
Přípravek je vhodný pro všechny dieselové motory s filtrem pevných částic DPF i bez něho.
 
 
5
16x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x
Nevyplňujte toto pole:
5
Avatar autora | 14.3.2022
Funguje můžu jen doporučit
5
FP Avatar autora | 4.1.2022
bezvadné,auto šlape jak zamlada
5
D Avatar autora | 22.12.2021
Perfektní
5
TH Avatar autora | 13.9.2021
Produkt jsem použil na VW T5 2,5TDI.Vůz padal do nouzáku (předjíždění,kopec) s autem už se nedalo pořádně jezdit.Moc jsem tomu nevěřil ,ale byla to poslední možnost před výměnou turba.Nalil jsem čistič do plné nádrže (VERVA),po ujetí cca 400 km auto jede jak drak .Od použití přípravku uběhlo cca půl roku a do té doby nespadlo auto auto do nouzáku ani jednou,takže za mě pecka.Opravdu funguje,doporučuji.
5
ŠP Avatar autora | 31.8.2021
Ano je bezva funguje to
5
JM Avatar autora | 4.8.2021
Funguje to
5
LV Avatar autora | 1.6.2021
Můžu všem doporučit. Můj Ford mondeo mk3 2,0 85kw už v nízkých otáčkách necuká a při vysokých neskáče do nouzového režimu.
5
M Avatar autora | 17.4.2021
Opravdu to funguje, turbo do nouzového režimu už nepadá.
5
JD Avatar autora | 29.3.2021
S čističem turba zatím naprostá spokojenost,lepší zátah,asi i tiší chod motoru.Super rychlé dodání.
5
ZH Avatar autora | 20.3.2021
Vše bez nejmenších problémů profesionalita vřele doporučuji.
5
J Avatar autora | 12.10.2020
Nevěřil jsem, že něco zabere aniž by se muselo turbo vyndat a vyčistit ručně. Ale chtěl jsem to zkusit, protože z vlastní zkušenosti vím že každý zásah do jinak dobře běžícímu je zbytečný. Ale k věci. Napíšu to jen v kostce, taky nemám rád číst dlouhé recenze. Mám 7 let Golf IV motor 1,9Tdi 74kw naj. 302.xxx turbo původní. (bez tunningu, čipu atd.) Poslední rok jsem jezdil více po městě. Najednou pokaždé nouzový režim kolem 3.000 otáček. Mám vyzkoušeno, že vždycky pomohla lepší nafta (OMV MaxxMotion) Ale teď už ani tohle nepomohlo, bylo to trápení. Už jsem si rozmejšlel, kamu auto svěřím na repase. Kohokoliv jsem se ptal na aditiv do nafty (automechanici nebo známí) všichni mě od toho zrazovali. Že se to musí vyčistit ručně. Dal jsem na sebe, protože už vím, že né všechny rady rozumbradů jsou správné. Na doporučení obchodu jsem dal 40l nafty (MaxxMotion) a balení - 0,5l a jezdil jsem po dálnici otáčky mezi 3 - 4 tis. Ale padalo to dál do nouzaku, byla to otrava vždycky hledat benzinku kde zastavit. Ale chtělo to vydržet a snažit se každou jízdou zvyšovat otáčky. Postupem času to bylo snazší a snazší, až se turbo rozhejbalo úplně a lítá to jak šlak. Jezdil jsem s tím dál a sledoval ňáký vedlejší účinky, ale žádný nejsou. Už je to přes měsíc a super. TAKŽE DOPORUČUJI! Investice asi 600,- .. A ještě zmíním, že samozřejmě záleží co tankujete. Když během jara spadla nafta na 22,90 ONO nebo jiná levná, je to znát auto žere víc a nejede. Dávejte aspoň naftu bez Biosložky a VIF.. Cestě zdar
5
P Avatar autora | 5.10.2020
Splnil očekávání, turbo šlape jako nové, otázkou je,jak to dlouho vydrží.
Nevyplňujte toto pole:
D Avatar autora Dávkování 23.11.2021 09:10
Dobrý den,když je uvedeno na 70l nohu použít plechovku na dvakrát když tankuji cca 30litru nebo je lepší natankovat třeba 40 a plechovku nalít celou?Děkuji moc za odpověď.
Odpovědět
A Avatar autora Dávkování 23.11.2021 10:47
Áno môžete dať polovicu balenia na 30 litrov nafty. Výhoda je, že budete mať tak aditivovaných 60 litrov. Keď zákazníci riešia problém s turbom, vypína sa, svieti kontrolka a pod. tak potom použijú celé balenie na minimálne množstvo čo je 40 - 50 litrov nafty. Takže je na Vás ako sa rozhodnete. Ak riešite problém s turbom, dajte na 40L nafty. Ak preventívne, tak na 60 litrov.