Kód: 386 | Značka: JLM

JLM Profi naftový DETOX sada

971 Kč
Skladem (>5 ks)

Připravili jsme účinnou sadu produktů, která slouží k dekarbonizaci a proplachu naftových vstřikovačů, na čištění sání a EGR ventilu. Sada je určena pro profesionální automechaniky, ale stejně poslouží i šikovným kutilům. Použití této sady velmi účinně čistí dieselové vstřikovače a odstraňuje karbon ze sání a EGR ventilu.

 
Můžeme doručit do:
24.7.2024
Kategorie: Naftové produkty
Hmotnost: 1.6 kg
Doprava zdarma nad 1750
Staň se partnerem JLM
Často kladené otázky
Jak použít jednotlivé produkty?
JLM Diesel Fuel System Flush je vysoce koncentrovaný čistič naftového systému, který nezředěný vstupuje přes palivový filtr do motoru a odstraňuje usazeniny sazí z palivové soustavy, vstřikovačů, ventilů, pístů a spalovací komory. 
 
Možnost použití 1 - nový palivový filtr naplňte aditivem JLM Rapid Cleaner
Najděte, kde je umístěn palivový filtr a vyjměte ho z auta
- Naplňte nový palivový filtr aditivem JLM Diesel Fuel System Flush 
- Znovu vložte nový palivový filtr do auta
- Přidejte zbylou kapalinu do nádrže na naftu
- Nastartujte a proveďte zkušební jízdu
 
Možnost použití 2 - motor běží přímo na aditiva z plechovky
- hadičku sacího přívodu paliva do vstřikovačů i zpětný propad ze vstřikovačů je přímo vložen do plechovky aditiva
- je třeba odpojit čerpadlo nafty v nádrži, nebo udělat by-pas před palivovým filtrem
- motor nechať běžet na volnoběh, dokud se celé aditivum nespotřebuje
 
---------------------
JLM čistič sání a EGR čistí a chrání součásti nasávacího systému jako sací potrubí, EGR ventil a nasávací ventily, které jsou zanesené výfukovými plyny formou sazí a jiných usazenin. JLM čistič sání a čistič EGR řeší problémy s kolísajícími otáčkami při volnoběhu.
  
Vlastnosti
- Rychle čistí systém recyklace výfukových plynů EGR.
- Optimalizuje přísun nasávaného vzduchu do motoru.
- Zlepšuje výkon a akceleraci motoru.
- Redukuje výfukové plyny.
- Rozpouští rez, špínu a usazené saze.
- Upravuje kolísání otáček motoru při volnoběhu.
 
Návod na aplikaci
1. Zahřejte motor.
2. Odstraňte flexibilní hadici v systému nasávání vzduchu. Umístění hadice závisí na tom, co se bude čistit:
- nachází se mezi turbodmychadlem / mezichladičem a sacím potrubím (čištění sběrače nasávání vzduchu a přívodových ventilů)
- před turbodmychadlem (čištění systému nasávání vzduchu před turbokompresorem)
- před EGR ventilem (čištění EGR ventilu) podle toho, který díl chcete čistit
 
Důležité:
- Nestříkejte přímo přes mezichladič.
- Při aplikaci čisticího prostředku JLM EGR může dojít ke zvýšení nebo snížení otáček motoru a může dojít ke srážení naftového motoru. Je to způsobené přidáním kapaliny a změnou poměru vzduch/palivo.
 
3. Spusťte motor a nechte ho běžet na volnoběhu.
4. Výrobek rozstřikujte do sacího potrubí v krátkých intervalech 1 až 2 sekund. Po každém rozprašování se otáčky motoru můžou zvýšit nebo snížit; počkejte, až se otáčky motoru znovu stabilizují.
5. Pokud během aplikace klesnou otáčky motoru, je potřebné je zvýšit, aby se zabránilo zastavení motoru (až přibližně 2000 otáček za minutu).
6. Pokud v průběhu aplikace otáčky motoru stoupají nebo se objeví klepání motoru, nechejte motor během provozu na volnoběhu. Nepřidávejte!
7. U některých vozidel je aplikace jednodušší při použití dodatečné prodlužovací trubice.
8. Pokračujte, dokud se nespotřebuje polovina produktu.
9. Nechejte motor běžet na volnoběh 2 minuty.
10. Zastavte motor a znovu připojte přívodní hadici vzduchu.
11. Spusťte motor a zvyšte otáčky motoru přibližně 5 až 10 krát; nepřekračujte 2500 otáček za minutu nebo se autem projeďte 3 až 5 km, abyste pomohli uvolnit všechen uhlík v systému.
12. Před vypnutím motoru ho nechejte po dobu aspoň jedné minuty opět běžet na volnoběh.
 
UPOZORNĚNÍ: NESTŘÍKEJTE PŘÍMO DO TURBA A INTERCOOLERU
 
Sada obsahuje
 
Sleva 16% v porovnání s nákupem produktů jednotlivě.
 

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole: