Nový produkt od JLM! Přísada do benzínu E10

Společnost JLM Lubricants představuje nejnovější přírůstek do své rodiny kvalitních aditiv. JLM Petrol E10 Fuel Treatment je přísada do benzínu, která řeší problémy související s palivem E10. Označení E10 představuje palivo, kde je do bezolovnatého benzínu přidaná biosložka etanolu v poměru až do 10%
 
Environmentální výzvy
Nejen motory byly vyvinuté tak, aby produkovali méně oxidu uhličitého (CO2), ale i benzín. Za účelem nahrazení podílu obsahu fosilního paliva obnovitelnou alternativou se do benzínu přidává etanol do 10 % objemu, což je v současnosti maximální hodnota v EU.
 
JLM-E10-Fuel-Treatment-ochrana-paliva-E10
 
Jelikož jde o biopalivo, můžete se nechat oklamat domněnkou, že etanol je neškodný. Bohužel není.
 
V případě, že vaše auto není kompatibilní s palivem E10, použijte místo něho E5 (nebo E0). Podle organizace ADAC může plná nádrž paliva E10 v nekompatibilním vozidle způsobit závažné a trvalé poškození. Hlavní problém je koroze. Etanol může poškodit určité kovy a gumové části v palivové soustavě, což vede k nebezpečné netěsnosti nebo drahému mechanickému poškození.
 
Většina aut po r. 2005 má typové schválení, aby jezdila na palivo E10, což začalo být povinným požadavkem pro nové modely prodávané v EU od r. 2011. Pokud si chcete svoje auto ověřit, můžete navštívit některou z webových stránek zaměřených na ověření kompatibility s E10. I když je vaše auto schválené pro E10, neočekávejte, že bude chráněné před problémy, které s sebou přináší etanol. Právě tady se osvědčil JLM E10 Fuel Treatment.   
 
Moderní řešení moderního problému
Automobilky tvrdí, že benzín E10 je pro schválená vozidla neškodný. Ale výzkumný tým společnosti JLM Lubricants zjistil, že oficiální testy byly provedeny u nových nebo zánovních vozidel a že se při nich používalo čerstvé palivo.
 
Generální ředitel společnosti JLM Lubricants, Gilbert Groot, uvádí, že to neodpovídá realitě. Etanol a benzín kromě toho nejsou dokonalí společníci, jak dále vysvětluje: „Stejně jako jídlo časem stárne, rovněž i etanol. Etanol na rozdíl od benzínu absorbuje vodu. Když ji už nemůže udržet, směs vody/etanolu se oddělí, což způsobí, že neužitečná nehořlavá směs klesne na dno palivové nádrže a nad ní zůstane vrstva nízkooktanového benzínu. Aditivum JLM E10 Fuel Treatment upraví palivo tak, aby tento proces pomohlo zpomalit a rovněž zvýší oktanové číslo, což pomáhá vyrovnat mírné zhoršení spotřeby paliva, které je zapříčiněné benzínem smíchaným s etanolem.“
 
I když způsobuje pohánění motoru tímto degradovaným palivem další problémy, obsah etanolu v čerstvém benzínu E10 zvyšuje nános sazí a laku ve spalovací komoře. JLM E10 Fuel Treatment toto znečištění čistí a zabraňuje jeho nahromadění. V rámci další funkce preventivní údržby vytváří ochrannou vrstvu na dřících a sedlech ventilů, kompenzuje nedostatek kvality mazání etanolu, čím prodlužuje životnost ventilů a snižuje riziko poklesu sedel ventilů.
 
Pan Groot to uzavírá těmito slovy:
„JLM Lubricants byla vždy environmentálně zodpovědnou společností. I když vítáme používání paliva E10 za účelem snížení emisí CO2 v silniční dopravě, benzín E10 ohrožuje účinnost motoru a ironicky způsobuje větší znečištění. Díky nejnovějšímu aditivu JLM E10 Fuel Treatment si myslíme, že jsme přišli s optimálním řešením.
 
O společnosti JLM Lubricants
Společnost JLM Lubricants byla založená v r. 2010, má sídlo a výrobu v Nizozemí a je globální značkou, která koncipuje, vyvíjí a vyrábí širokou škálu prvotřídních výrobků pro automobilový průmysl. Produkty JLM jsou primárně vyvíjené pro profesionální automechaniky, kteří pracují v prostředí, které je čím dál víc orientované na diagnostiku. JLM Lubricants má distributory ve více než 40 zemích a jejich počet stále roste.
 
JLM vyvíjí produkty, které udržují spalovací motory ve špičkové formě. Jejich přísady do paliv mají dvojitou funkci zaměřenou na prevenci a řešení problémů; udržují co nejnižší úroveň emisí a snižují nebo eliminují nutnost oprav.