Unikátní aditivum vyvinuté pro motory GDI, TSI, FSI, CGI, SIDI

Společnost JLM na trh uvádí unikátní produkt na čištění benzínových vstřikovačů GDI Injector Cleaner

Mezinárodní společnost JLM Lubricants se sídlem v Nizozemsku do svého portfolia ověřených a vysoce kvalitních produktů přidala nový unikátní produkt GDI Injector Cleaner – čistič vstřikovačů s přímým vstřikováním.

Generální ředitel a zakladatel společnosti JLM Gilbert Groot říká: „Díky produktu JLM GDI Injector nabízíme unikátní jednorázovou přísadu do benzínu, kterou vyvinul silný 90členný laboratorní/testovací tým ze špičkové veřejně kotované společnosti. Přípravek JLM GDI Cleaner řeší problém v benzínových motorech, který rok od roku roste.“

Moderní benzínové motory jsou ve velké míře vybavené systémem přímého vstřikování paliva. Tento systém vstřikování představuje problém, který standartní aditiva nedokážou vyřešit. Jemné částice a vyšší produkce sazí způsobují, že jsou motory s přímým vstřikováním velmi citlivé na postupné zanesení nečistotami.

Když jsou vstřikovače velmi zanesené, rozsvítí se kontrolka, která signalizuje chybu motoru, sníží se výkon nebo dojde ke zvýšené kouřivosti, což může vést k tomu, že auto při STK neprojde testem emisí.

jlm-gdi-injector-cleaner-resi-problem-primiho-vstrikovani-benzinu-gdi-tsi-fsi-cgi-sidi

Proces čištění

Benzínové vstřikovače přímého vstřikování paliva jsou vystavené nejen vysoké teplotě, ale i spalinám z procesu spalování paliva. To vede ke spečení nečistot na špičce vstřikovačů, čímž se zablokují malé otvory na vstřikovačích a změní se struktura rozprašování paliva. Řídící jednotka tuto situaci kompenzuje automatickým nastavením dávkování paliva. Pokud se ale dávkování paliva dlouhodobě odchýlí o 25% od typických hodnot, pravděpodobně se rozsvítí kontrolka závady motoru a dojde ke snížení výkonu motoru.

Výzvou je nejen řešit vzniklé problémy, ale i zamezit následnému opakovanému vzniku problému. Inovativní výrobce JLM se této výzvě dokázal postavit čelem a vyvinul vlastní palivovou přísadu, která úspěšně řeší problém v motorech s přímým vstřikováním.

Patentovaný čistič vstřikovačů řeší uvedené problémy jednorázovým aditivem do benzínu, který vyčistí vnitřní část vstřikovačů a také jejich vyústění, čímž se obnoví ekonomika správného dávkování paliva a sníží se emise.

Přípravek JLM GDI Injector je ideální pro trh s náhradními díly, protože mechanikům poskytuje otestované a funkční řešení na častý problém. Řešení je momentálně komplikované, protože vstřikovače se musí mechanicky vyjmout z motoru. Tím ale vzniká možný problém poškození vstřikovačů při jejich vyjmutí. A samozřejmě se jedná o finančně náročnou opravu. Použití GDI aditiva je naopak jednoduché a finančně nenáročné. Stačí nalít celý objem do nádrže a jezdit. Tento produkt je také výborným řešením v rámci preventivní údržby.

Chemické složení aditiva bylo podrobené množství testů nejen v laboratořích, ale i na reálných autech a v odborných servisech. Po aplikaci aditiva byly hodnoty emisí a vstřikování paliva na všech testovaných motorech na úrovni nového auta a to do jedné hodiny.

„Tehdy jsme věděli, že máme správný chemický vzorec pro profesionální produkt, který je vhodný pro jakýkoli servis ve více než 40 zemích, kde distribuujeme naše produkty.“ dodal Gilbert Groot.

 
Animace jak funguje prímé vstřikování benzínu.